VELEKNĚŽKA (Penthesilea, režie: Daniela Samsonová, Studio Marta)
KRÁLOVNA HAJZLU (Monodrama, DF JAMU)
DŮRA (Černé mléko, Divadlo Kolowrat, režie: Martina Frejová Krátká, d.s. Snadně na dně, 2024)
JENŮFA (G. Preissová: Její Pastorkyňa, režie: Tomáš Petřík, Divadlo Kolowrat, d.s. Snadně na dně, 2022)
PANÍ (Dvě pohádky se zvířátky, Jak se hraje Otesánek, Divadlo Apropo, 2023)
SBOR (Moje říše je z tohoto světa, Studio Hrdinů, režie: Miroslav Bambušek, 2021)
SMRTKA, DÍVKA (K.J. Erben: Kytice, režie: Martina Krátká, HS Švandova divadla, 2020)
Nejlepší inscenace DEBUT FESTU 2024 – MONODRAMA Královna hajzlu
3. místo v celorepublikovém finále soutěže přednesu prózy a poezie Čtvrtlístek (Memoriál Rostislava Čtvrtlíka)
Momentálně jsem studentkou čtvrtého ročníku činoherního herectví na brněnské JAMU v ateliéru Igora Dostálka, můžete mě tedy po celou následující sezónu spatřit ve Studiu Marta v inscenacích: Penthesilea, Ničemové, Atlantis, Orlando. Během studia v Praze na VOŠ herecké jsem měla možnost natočit několik krátkometrážních snímků a studentských filmů, patří mezi ně např. Cesta do Kandaháru režiséra Petra Vopěnky. Aktuálně jsem měla příležitost si zahrát ve druhé sérii německého seriálu The Empress a také v nově připravovaném filmu Manipulace v režii Davida Baldy. Ve svém volném čase se učím na akordeon, stepuji a stopuji. Mluvím německy a anglicky. Mám zkušenosti i s dabingem, rozhlasovou tvorbou, moderováním, či interpretací melodramu. Jsem velký dobrodruh – mimo to, že jsem pracovala dva měsíce na rakouské farmě, jsem v létě 2022 dostopovala za 10 dnů (tam i zpět) na nejjižnější cíp Evropy – Tarifu – bez útraty jediné koruny, s pouhou krosnou na zádech.