Pochází z Podkrkonoší, známého to kraje ochotnických divadelních spolků. Sama nadšená ochotnice, nastoupila na brněnskou konzervatoř, ale absolvovala na té pražské. V roce 1994 se poprvé představila na jevišti Mahenovy činohry jako Princezna Pampeliška v inscenaci stejnojmenné Kvapilovy pohádky.
Po několika letech v angažmá se rozhodla pro televizní a filmovou kariéru v Itálii a přelom tisíciletí strávila ve službách italského televizního průmyslu, mimo jiné spolupracovala s Terencem Hillem.
V roce 2003 se vrací do angažmá v Mahenově činohře a své italské zkušenosti ihned uplatní v inscenaci Goldoniho Treperend.
Od té doby v Mahenově činohře vytvořila mnoho postav, třeba Hester Swanovou U Kočičí bažiny Mariny Carr, Veroniku Houilléovou v Bohu masakru Yasminy Rezy, nebo Mirandolínu ve stejnojmenné Goldoniho komedii, kterou pro sebe a své kolegy sama přeložila a za kterou získala Cenu Thálie.
Svým ztvárněním titulní postavy v Čapkově Matce uchvátila publikum v Brně i v izraelském národním divadle Habima, vidět ji můžete například i jako Krůtovou v Majitelích klíčů, Martu ve slavné hře Edwarda Albeeho Kdo se bojí Virginie Woolfové?, Elsu Helerovou v Haně Aleny Mornštajnové, Dr. Jitku Balcárkovou v Havlově Ztížené možnosti soustředění, Agátu v Gogolově Ženitbě či jako Libuši Majerovou v původní hře Marka Šindelky, Feminista.
V letošní sezóně se představí na prknech Mahenova divadla jako Lízalka v Maryše (režie: Dodo Gombár) a v Redutě ji uvidíte v kontroverzní hře Like Lovers Do (Paměti Medúzy) (režie: Aminata Keita).
Hojně se věnuje také hlasové tvorbě. Načítá audioknihy, dabuje a to jak v brněnských studiích, tak i v těch pražských. Mezi její nejnovější dabingové role patří Uršula (Melissa McCarthy) v Disneyovce Malá mořská víla a Agatha Harknes (Kathryn Hahn) v Marvelovském seriálu Agatha za vším schovaná. Obě tyto hlavní role zvládla jak mluveným slovem, tak i zpěvem.
Také pravidelně moderuje v jednom z brněnských rádií a na brněnské konzervatoři vyučuje jevištní mluvu a umělecký přednes.